Favorite things

Hej på er! Just nu håller jag på att packa det sista innan jag åker iväg till Mora i en vecka. Svårare än vad man tror att packa för en vecka. I alla fall om man är som mig, jag packade mindre till min resa till Spanien haha. Oh well, tänkte att jag skulle slänga in ett inlägg som jag planerade att lägga upp igår men jag glömde bort det. Mina favoritprodukter som jag har använt varje dag den senaste tiden.
 
 
- Revlon's colorstay foundation, LORD SWEET JESUS, SÅ BRA. Bra täckning och lite räcker väldigt långt.
 
- E.L.F. hydrating face primer, tyckte inte om den här så mycket i början, men den är faktiskt förvånansvärt bra, sminket sitter på hela dagen och sen jag började avända den så har min hy inte varit lika torr.
 
- Maybelline Matte Maker, perfekt puder som håller hyn matt hela dagen. Sooo good.
 
- NYX finishing powder, förstår verkligen inte varför den här fått så många dåliga recensioner. Tycker den funkar jättebra under ögonen över concealer. 
 
- NYX Illuminator, jättefin naturlig highlighter som funkar för vardag. I alla fall för mig som helst vill att min highlighter ska synas från rymden haha, men är man ute efter sin första eller bara en naturlig highlighter så rekommenderar jag den här! (Har färgen Narcissistic)
 
- L.A. Girl Pro Conceal, ni har säkert sett den här på Youtube och en mängd andra bloggar men den förtjänar verkligen all upp märksamhet den kan få. Jättebra täckning som man kan bygga upp och den är dessutom väldigt billig. Finns på Brallis.se för 69:- GO GET IT!
 
 
 
 
MUA, Vardag | |
Upp