Hemisphere

Hallå kompisar! Hoppas att hittills haft en bra lördag. Jag vaknade vid 9 imorse, åt frukost tillsammans med pappa, sen åkte vi iväg för att handla och sen åkte vi vidare till farmor och farfar för att hälsa på dem. nu under eftermiddagen så har jag gått runt lite i inne i Mora för att få lite inspiration till julklappar, dock köpte jag inga, men har i alla fall fått lite bättre hum om vad jag ska köpa till alla nu. Tycker att det är så svårt att komma på vad man ska hitta på till alla. Oh well, jag hittade i alla fall något till mig själv (skräll).  Fick me d mig hem en highlighting palett från Sleek Makeup. Har velat ha deras palette i "Solstice" så länge och nu nrä jag såg den på H&M så kunde jag ine hålla mig längre. Den tar slut så snabbt nere i Örebro så tycke att det var lika bra att passa på haha.
 
Ikväll så ska jag bara ta det lugnt, äta tacos tillsammans med familjen, och sen baka lussebullar. Det har snöat idag också så julkänslan börjar sakta men säkert komma den med. Ha en bra lördag, pugs and kisses!!
 
 
 
 
MUA, Vardag | |
Upp