Let's talk about...

Skin care, detta ack så viktiga steg man måste sköta religöst för att få sminket att sitta och se så on point ut som möjligt. Men många fuskar nog, jag gör det, so much... Dock så beror det nog på att jag är utsrustad med pansarhy, min hy tål basically vad som helst, nya produkter inom vilken prisnivå som helst. No problem. Det enda jag har "problem" med, är egentligen att jag blir väldigt oljig i T-zonen och att jag har synliga porer på näsan. Annars finns det inte så mycket som jag vill klaga över eller som jag stör mig på. MEN. Det behöver ju inte betyda att det kommer vara såhär bra föralltid, så nu är jag på jakt efter nya produkter. Har ni några tips holy-grail produkter? Tell me!
 
Dessa är några produkter som jag spanat in, tror Eleven inne på Marieberg säljer Pixi så kanske åker förbi där imorgon, we'll see!
 
 
MUA | |
Upp