Lucia

Hej på er! Hoppas att ni alla har haft en bra dag och att ni hunnit se Lucia. Min dag började vääldigt tidigt imorse då jag skulle vara på sjukhuset kl. 08 för att röntga mina lungor, det gick snabbt och smidigt och jag var redan hemma 20 över 8 igen. Efter det så käkade jag frukost och mötte sedan upp min studiegrupp på universitet för att gå igenom morgondagens seminariefrågor. Köpte med mig Saigon hem och åt tillsammans med Kevin inann han kilade iväg till jobbet. Under resten av dagen har jag hunnit gymma, hämta ut paket och köpa två julklappar, dammsuga i lägenheten, diska och pluggat lite. Så nu känner jag att jag är värd att ligga i sängen resten av kvällen. 
 
Imorgon är det seminarium, mer plugg och gym som står på schemat, sen får vi se! Ska försöka få upp mitt inlägg om allt smink jag testat den senaste tiden. Imorgon förhoppningsvis. Tills dess, ha det bra! Pugs and kisses!
 
 
Vardag | |
Upp