Narcisisstic

Hej på er! Hoppas att alla har fått en bra start på helgen! Jag vaknade vid 10 imorse och satte igång nästan direkt med att plugga så fort jag ätit frukost. Vilket är det jag sysselsatt mig med idag varvat med att få lite sysslor gjorda här i lägenheten. Varc nyss iväg till systemet och lite andra affärer för att hitta inflyttningspresent till Julia och Vixctor. Sen råkade jag se att Pinkroom hade fått in en hel hylla med produkter från Milani, har varit på jakt efter deras baked blush i Luminoso så länge men givetvis var den slutsåld även där så tänker att jag kilar förbi där någon gång i veckan. Men jag fick i alla fall med mig en ny highlighter och ett par fransar. Har för mig att highlightern från NYX är relativt ny så ville testa den, köpte den i färgen IBB01 Narcisisstic, en lite mer rosa/peach aktigt highlighter, brukar alltid dras mer till vita/champange färgade highlighters så tyckte att det var dags för någonting nytt i samlingen. Fransarna är i Nr. 1713.
 
Hoppas att ni alla får en superbra lördag, pugs and kisses!
 
 
 
 
 
 
MUA, Vardag | |
Upp