Next one

Om ungefär en månad så fyller jag 21 och jag är sugen på att ge mig själv en tatuering i födelsedagspresent. Den här gången har jag tänkt att göra en varg, för att representera Throne av Bring Me The Horizon. Och nu kanske en del av er tänker: men du kanske inte en kommer tycka om den låten när du blir gammal? The thing is, det kanske blir så, men det kanske inte blir så heller. Man får helt enkelt chansa. Jag tycker om den här låten för just det budskapet det sänder, sen att låten just är riktigt bra är ju bara en bonus.
 
Nog om det, det jag har tänkt att göra är en varg, i och med att de sjunger i låten "So you can throw me to the wolves, tomorrow I will come back leader of the whole pack". Vilket är ett bra sätt att beskriva hur jag ser på livet och hur jag alltid har sett på det. Livet har utsatt mig, och kommer utsätta mig för ännu fler motgångar. Men vad som är viktigt att komma ihåg är att man ALLTID kommer kunna ta sig igenom det, oavsett, hur hopplöst det verkar vara. Jag har alltid lyckats resa mig upp, varje gång livet slagit mig till marken. 
 
Det enda jag är osäker på är placeringen just nu, det tema jag vill ha på min arm är låtar som betyder/ har betytt mycket för mig. Dock är jag inte säker på hur en varg kommer att passa in bredvid min kompass, men har tänkt att jag ska boka tid för konsultation först, så får jag höra vad tatueraren har at säga. Vill gå tillbaka till Niko på La Santa Maria igen. Han är utan tvekan den mest trevliga och schyssta tatuerare jag någonsin haft. Sjukt pratglad och han kan sin sak, Niko gjorde min tatuering på benet och jag lovar er att ni ALDRIG kommer hitta en tatuerare som har så bra linjer som Niko.
 
Mikael Rämgård (ägaren av Lighthouse Tattoo Parlour, så extremt bra tatuerare kolla in hans instagram för mer av hans tatueringar) la upp den här på sin instagram för ett par dagar sen. Vill ha något i den här stilen, eller en varg som ylar mot månen, we'll see. 
 
 
 
Vardag | |
Upp