Örebro - Mora

Hej på er! Ledsen för att jag inte uppdaterat på ett par dagar, igen.. I onsdags hade jag tenta och natten till onsdag sov jag endast två timmar så jag var lite smått seg om man säger så. Hur tentan gick får vi ta och se, får hoppas att det räcker till minst ett G, men jag är lite tveksam. I onsdags så åkte jag och Kevin iväg till Marieberg och IKEA för att köpa lite julpynt. Sen i tgår så hade jag introduktion för den nya delkursen och sen var jag iväg på Timebeer tillsammans med mina kompisar från klassen. 
 
Idag så hade jag föreläsning mellan 10-12, sen åkte jag hem, packade och sa hejdå till Kevin innan jag gick iväg till tåget och nu är jag hemma i Mora. I helgen ska jag bara ta det lugnt med pappa, julpynta och pyssla lite. Tänkte att jag skulle passa på att slänga in ett inlägg i helgen och berätta om det nya sminket jag testat nu i ungefär 1-1.5 vecka. 
 
Hoppas ni får en bra fredagskväll, pugs and kisses!
Vardag | |
Upp