Small roadtrip

Hej på er! Hopps att ni har haft en bra tisdag än så länge. Började min dag tidigt, gick upp halv 9 (det är tidigt för min del haha..) åkte iväg till universitetet för att få lite plugg gjort och för att försäkra mig om att allting sitter inför morgondagens tenta. Det är sista tentan innan jul och det ska bli så skönt att få den överstökad! Efter lite plugg så åkte jag hem till Kevin och åt lite lunch innan jga kilade iväg till gymmet för ett pass tillsammans med Moa. Känns som att jag sakta men säkert börjar få tillbaka min motivation till att träna, även om det går sakta så går det i alla fall framåt. 
 
Ikväll så ska jag och Kevin åka till Arlanda för att hämta hasn föräldrar som varit i Barcelona. Kommer bli en tidig kväll för min del då tentan börjar 08:15 imorgon, det är amn ju lite mindre taggad på så att säga. Oh well, med en Celsius och socker så ska det nog gå bra. 
 
 
Men nu är det snart dags att åka, hoppas ni får en fortsatt bra tisdag, pugs and kisses!
 
 
Finner motivation i att det är snart är jul, imorgon så ska jag och Kevin till Marieberg och IKEA, ska försöka hitta lite mer juldekorationer till lägenheten! 
 
 
 
 
 
 
Vardag | |
Upp