stuDYING

Godmorgon på er! (Om man nu ens kan säga godmorgon vid den här tiden haha...) Oh well, vaknade vid halv 10 idag och låg och drog mig ett bra tag innan jag insåg att jag basically inte har tid med det, eller ens leva som en normal människa. Okej nu överdriver jag men you know, that's me. Idag så är det sista seminariet för den här delkursen(!), sen var planen att jag och Kevin skulle åka till Sälen för att spendera helgen där tillsammans. Men i och med att det är inte så mcyket snö kvar, Kevin är förkyld och jag har tentaplugg som jag måste sitta med hela helgen i stort sett så bestämde vi oss för att det var lika bra att stanna hemma. Jättetråkigt men känns på något sätt så ovärt att åka upp dit när det ändå inte kommer finnas så mycket att göra. 
 
Så i helgen ska vi bara ta det lugnt, jag ska plugga och Kevin ska spela Steep som kommer ut idag. Imorgon så ska vi till några kompisar till oss, Julia och Victor har flyttat till en lägenhet här inne i Örbro så imorgon ska vi och hälsa på dem! 
 
Men nu ska jag återgå till pluggandet, tänkte att jag skulle göra ett inlägg senare om hur mitt nya smink fungerade (så övertaggad på att testa det). Until then, ha det bra & loads of pugs and kisses!
 
 
 
 
 
Vardag | |
Upp