Thursday

Hallå! Jag vet att jag lovade at jag skulle lägga upp ett inlägg idga om allt det smink jag testat under några veckor, men det inlägget får bli imorgon. Har haft fullt upp hela dagen idag och för ärlighetens skull så känner jag inte för att skriva ett långt inlägg idag. Jag kommer att komma tillbaka med nya krafter imorgon, jag lovar! 
 
Idag har varit en lång dag, har varit vaken sen 06:30 då hyresvrden skulle fixa några saker i lägenheten, sen var jag iväg till universitetet för en föreläsning, sen har jag pluggat och gymmat. Under kvällen så har jag även färgat håret, tyckte att min utväxt syntes för mycket så jag tog och färgde det. Dock så har jag lite fläckar kvar på huden som är väääldigt svåra att få bort, har googlat och typ testat allt, men det är fortfarande lite kvar. Är det någon av er som har en bra metod för att få bort färgfläckar? Let me know!
 
Nu under resten av kvällen så ska jag bara ta det lugnt, kolla Netflix ohc Youtube. Kevin är på after work så det blir en kväll för mig själv. Tråkigt inlägg idag, men nu vet ni i alla fall att jag lever. Pugs and kisses!
Vardag | |
Upp