Tredje advent

Godmorgon! Det är så skönt att vakna upp och se snö utanför fönstret, istället för ett grått och slaskigt Örebro. Skönt med lite omväxling. Idag så har jag inte hunnit göra så mycket och jag kommer nog inte hinna få så mycket gjort heller, tåget går 14:34 ifrån Mora så ska passa på att bara ta det lugtn och umgås med pappa. Hoppas innerligt att det inte kommer vara några trafikstörningar under resan, såg att tågen mellan Hallsberg och Borlänge var inställda igår och ersattes med buss.
 
Känner mig i alla fall någorlunda utvilad efter helgen, ska ändå bli skönt på ett sätt att få komma tillbaka till Örebro också, känns så tomt utan Kevin. Kommande vecka kommer det inte vara så mycket i skolan, vi har seminarium på onsdag och en föreläsning på torsdag, dock så har jag och min grupp kommit överens om att vi ska försöka bli klara med grupparbetet innan jul så det kommer nog bli en del att göra ändå.
 
 
Hoppas ni får en mysig söndag och tredje advent!

Från gårdagen, lussebullarna blev riktigt bra, förutom att jag råkade bränna en plåt lite hehe. Oh well..
 
 
Vardag | |
Upp