Criminology

Hej på er! Alltså jag skäms över hur extrremt dålig jag har blivit på att uppdatera här, men det känns som att det inte finns något att skriva om, eller i alla fall inget som är värt att läsa. Mina dagar består av jobb, jobb och mera jobb. Hade planer på att jag skulle ta tag i min träning nu under sommaren och nu är sommaren snart slut? I alla fall min tid här uppe i Mora över sommaren, jag åker tillbaka till Örebro om mindre än 2 veckor, tiden har gått så fort!
 
Oh well, idag så ska jag jobba mellan 15-22 så kommer inte hinna så mycket mer, funderar på att åka lite med min cruiser innan jobbet. Meen får se hur långt min ork bär mig haha, Crown The Empire har släppt ett nytt album så känns nästan som att det är mer värt att sitta inne och lyssna på det istället.
 
Ha det!
 
 
Musik, Vardag | |
Upp