Den vänstra stranden

Hello guys! Förlåt för den kassa uppdateringen under helgen, men basically så har jag haft fullt upp hela helgen, varenda minut ungefär. Pappa kom hit i fredags, vi gick ut och åt tillsammans och sen följde han med hem till mig och Kevin och kollade på film. Under lördagen så åkte jag och pappa till Marieberg för lite shopping, pappa var supersnäll och köpte ett par nya Vans till mig. HUR NICE?!! Ett par Old Skool som jag har velat haft i evigheter. Sen åkte vi in till Örebro fö rlite lunch och en promenad till Stadsparken. På kvällen så åt vi middag hemma hos oss och sen satte vi oss på sportbaren som ligger på bottenvåningen i huset. Sen vid typ 11 någon gång mötte jag upp Linnéa vid Järntorget och kilade vidare mot Rock bar och mötte upp Kevin och hans kompisar. På söndagen var vi till Svampen och kikade runt lite där innan pappa begav sig hem.
 
Back to reality idag och det är min näst sista skolvecka på universitetet för det här läsåret. Har tenta nästa vecka och jag känner mig lugn inför det så ingen stress, något seminarium mer som ska hinnas med, en föreläsning och rättegångsspel, annars så är det lugnt. 
 
Hoppas ni har haft en toppenhelg!!
 
En av de finaste låtarna Kent någonsin producerat
 
 
Musik, Vardag | |
Upp