Dom andra

Hellooo! Halva veckan har passerat, under denna förbannat regniga onsdag så har jag suttit i skolan och lyssnat på två föreläsningar samt börjat förbereda det memo som ska vara inne på måndag nästa vecka. Wohoo. Out fuckin standing.. Men får ta och stay positive, snart är den här jävla kursen avklarad och då är det sommar och jobb för min del som väntar. Plugg i all ära men ska bli så himla skönt att bara få jobba och inte behöva oroa sig över hur många högskolepoäng man har/måste få. 
 
Oh well, Kevin åkte till jobbet för en stund sen och jag har diskat och fixat lite i lägenheten. Resten av kvällen ska jag bara ta det lugnt och kolla på penny Dreadful, plugget kan vänta tills imorgon. Ha det!
 
 
Förresten! Asking släppte en ny musikvideo idag till deras låt "Here I am". Lyssna. Ni kommer tacka mig. 
 
 
Musik, Vardag | |
Upp