BMTH

Hej på er! Hoppas att ni har fått en bra start på helgen. I know I did. Igår så var jag och Kevin iväg till Stockholm för att se Bring Me The Horizon på Hovet, vi åkte direkt efter att jag blev klar på mitt seminarium så det blev en låång dag. Men det var så värt det. Förbanden var lite sisådär, Basement, som jag aldrig hört talats om ens var kanske inte det bästa bandet, While She Sleeps var dock riktigt bra. Och Bring Me The Horizon. LORD SWEET JESUS!!! Alltså jag hade gåshud under hela deras spelning, och givetvis, grät jag när de avslutade med Drown. Så sjukt ändå hur mycket en enda låt kan sätta spår i en. Nu har ju jag visserligen tagit det ett steg längre och tatuerat in texten över mina revben, men ni fattar. Det är snart två år sen Drown släpptes och jag har fortfarane samma känsla som när jag hörde den för första gången. Var riktigt nöjd med deras setlist och jag fick höra alla mina favoritlåtar, inklusive Oh No och Follow You som är lite lugnare i tempot så jag blev glatt överraskad, hör inte till vanligheterna att metalband kör sina lugna låtar på konserter. So over all, så var det en riktigt lyckad kväll. 
 
Vi åkte hem direkt till Örebro och kom hem kring 1-tiden, somnade rätt snabbt och vaknde idag vid hlav 10. har hunnit att plugga, diska och plocka undan lite saker i lägenheten för att göra plats för allt julpynt som ska in haha. Kevin slutar jobba vid 16, då kommer han och hämtar upp mig sen åker vi in till Marieberg och IKEA tillsammans med hans bror för lite shopping. YAAAAS<3
 
Hoppas ni får en bra lördag, pugs and kisses!!
 
Vi hade sittplatser igår, men utsikten var bra ändå! Rätt skönt ändå så man slipper stå och oroa sig för att hamna i en mosh-pit eller en wall of death. Nu kunde man bara sitta ner och enjoy the show.
 
 
 
Vardag | |
Upp