Friyay

Hej på er! Jätteledsen för att det har varit kass uppdatering under de senaste dagarna men har verkligen haft fullt upp. Hade ju tenta i onsdags så satt och pluggade hel dagarna, tentan gick hyfsat, hoppas att det räcker till ett G i alla fall. Den här delkursen var så sjuuukt tråkig så det vore så himla segt att behöva skriva om den. Igår så städade jag i lägenheten, tvättade kläder och fixade. Idag så är både jag och Kevin lediga så idag är dagen då jag tar tag i mitt liv igen och börjar träna. Har ju haft uppehåll på drygt ett år nu, men tror att det var mer än nödvändigt för att jag skulle kunna komma ifrån all skit som förföljde mig under gymnasiet. Vågen har jag slängt och den här gången ska jag träna av rätt anledning, för att må bra och för att få mer energi i vardagen. Inte för att gå ner i vikt och räkna varje hg som ett kg, den tiden är förbi nu för min del. 
 
Sen ikväll så kommer några kompisar till oss, vi ska bara chilla här och sen dra vidare till Rockbar eller Plektrum. Hoppas ni får en superbra fredag!!
 
 
Bring Me The Horizon släppte precis en ny video till "Oh No", en av de bästa låtarna från That's The Spirit. Snart är det äntligen dags för mig och Kevin att se dem spela på Hovet. 
 
Vardag | |
Upp