Mitt hjärta är ditt land nu

Hej på er! Ledsen för att jag inte uppdaterade något igår men kan inte heller påstå att jag hade något att säga heller. Är fortfarnde sjuk, men det börjar faktiskt vända nu och jag känner mig faktiskt lite piggare idag. Min svullnad i halsmandlarna har gått ner och febern har gett sig helt, men jag stannar hemma från universitetet idag ändå, bara för att vara på den säkra sidan. Så idag pluggar jag hemifrån, har tänkt att ta tag i kurslitteraturen lite, sen städa i lägenheten, packa upp från helgen sen kanske kolla lite efter julklappar. Hade hoppats på att det skulle bli lättare med åren att hitta på vad man kan köpa till varandra, men det är snarare tvärtom. Så frustrerande, särskilt till Kevin och de jag varit kompisar med hur länge som helst, t.ex. Alicia och Angelica, tror det kanske börjar närma sig 14-15 år av vänskap? Vad köper man ens då? Oh well, ja har ju i alla fall några veckor på mig fortfarande.
 
Hoppas att ni har en bra onsdag, pugs and kisses!
 
 
Vardag | |
Upp