Plans for the weekend

Hej på er! Torsdag idag och jag har svårt att greppa hur snabbt dagarna faktiskt går, har visserligen varit hemma hela den här veckan och varit sjuk men ändå. Det är snart december?! Inte mig emot då det innebär att det är socialt okej att börja lyssna på julmusik hehe (lol, började lyssna redan förra veckan) Oh well, idag så har jag bara tagit det lugnt tillsammans med Kevin, städat och tvättat lite, sen pluggat lite inför morgondagens seminarium. Kevin jobbar natt idag så resten av kvällen ska jag bara kolla Youtube.
 
I helgen har jag inte heller några strörre planer, ska satsa på att bli ordentligt frisk. Så jag och Kevin har planerat att laga en god middag och efterätt, spela Xbox och kolla på film. Vilket med högsta sannolikhet är det som kommer att hända på lördag också, no shame in taking it easy. Sen på söndag ska jag träffa tjejerna för lite fika och shopping, var ett tag sen jag träffade dem så kommer bli kul!
 
 
Hoppas ni haft en bra torsdag, pugs and kisses!
 
En vecka kvar nu!!
 
 
Musik, Vardag | |
Upp