Ten days of perfect tunes

Hej på er! Hoppas att alla har fått en bra start på helgen. Igår så var ju några kompisar till mig och Kevin här, vi körde lite musik quiz, drack och bara pratade. Det var jättekul och sen fortsatte vi vidare till Plektrum, gillar verkligen att hänga på barer som spelar min typ av musik, feels like home, även om "draget" var mer eller mindre obefintligt. Men som tur var så var sällskapet toppen så no need to complain. Jag och Julia var de enda tjejerna i sällskapet av alldles för fulla killar men det det var mer än okej, så nice att hinna spendera tid tillsammans med sina vänner mellan allt pluggande.
 
Idag så har jag på riktigt mått sämre än vad jag förtjänade och jag har varit seg hela dagen, så vi har bara legat inne, kollat på Family Guy och South Park, helt okej ändå när vädret här i Örebro inte heller var det bästa. Just nu är Kevin på bio tillsammans med sin bror, jag är inte så mycket för superhjälte-filmer så jag stannade hemma istället. Jag och en massa makeup tutorials, yaaaas<3
 
 
Hoppas ni har en bra lördag, pugs and kisses!
 
 
Vardag | |
Upp