Throwback Thursday

Hallå! Veckan börjar gå mot sitt slut, vilket innebär att imorgon så kommer jag åka upp till Dalarna för att spendera helgen där. MEN! Innan så tänkte jag köra en Throwback Thursday till resan till Åre med Juridiska föreningen. Enjoy!
 
 
Vi åkte från Örebro vid 23 på kvällen och kom fram till Åre vid kanske 09(?) på morgonen efter. Gissa om man var taggad på life då:):))))
 
Ni kommer aldrig at se mig så färgglad som jag är när jag åker skidor. Hänvisar till bilden ovanför. Hade kanske inte åkt skidor på 2-3 år ungefär. Gick ju hyfsat ändå. Tills jag lyckades fastna med en skid över den andra och åkte rakt in i skogen.....
 
 
Vilket man sen fick äte upp och blev nominerad till "Dagens Vurpa" och den här jävla västen fick jag åka runt med hela dagen efter.. Nice.
 
Åre var en enda lång fest och jag fick i mig 3 liter Barefoot rosévin på 2 utgångar. 
 
Va orimligt taggad på att få ta kort med Valle, srsly. SÅ SÖT
 
 
hamburgaren på restaurang 720, jesus christ. Har aldrig ätit något så gott i hela mitt liv. Och utsikten var mer än okej den med.
 
 
Den här bilden sammanfattar min res arätt bra, alldeles för full alldeles för många gånger så man halkade/kröp hem till lägenheten. Men vafan, det var kul ändå. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vardag | |
Upp