A sickness with no remedy, except the words inside of me

Hej på er! Nu är det ett tag jag skrev sist, really sorry about that men har haft saker för mig hela tiden. Oh well, i torsdag fick jag tillbaka min senaste tenta och jag blev godkänd!!! Så skönt att kunna lägga det åt sidan helt och kunna fokusera på nästa tenta som är om typ 10 dagar. I helgen så har jag också hunnit med jättemycket, i fredags så tog jag och Kevin det lugnt, kollade på film, åt god mat och drack vår första (!) flaska rödvin haha. Vi har bestämt oss för att försöka lära oss att dricka rödvin, mest för att det ser vuxet ut lol. I lördags så åkte vi till Stockholm för att se Architects på Fryshuset. Jesus christ, guys I'm telling you, kan vara bland de bästa konserterna jag varit på. Var ett riktigt bra drag från början till slut och förbanden var riktigt bra de med. Tycke ratt det är så nice att alla banden som är med på den här turnén står för något som är viktigt och använder sitt kändisskap till att sprida ett viktigt budskap och få människor att tänka till. Right in the feel sigår när frontmannen i Stick To Your Guns säger: This goes out to our brothers and sister that everyday fights the world wide named The United States of America. Så. Rätt.
 
Vi kom hem rätt sent igår så sov nästan till 12 idag, nu under eftermiddagen så har jag städat hela lägenheten, tvättat, bytt sängkläder och diskat. Lika bra att passa på nu när jag har tid då kommande veckan kommer bestå av ändlösa timmar av tentaplugg på universitetet. Hoppas ni får en mysig söndag!
 
 
Vardag | |
Upp