Breaking Dawn

Hej puddingar! ÄNTLIGEN FREDAAAAG! Although så tog jag helg redan igår efter gårdagens seminarium,  men oh well. Imorse så fick jag veckans första sovmorgon, vaknade egentligen redan vid 08 men tvingade mig själv mer eller mindre att somna om, vaknade sen igen vid 10 av att telefonaset ringde. Resten av dagen så har jag bara tagit det lugnt, hängde med Elias ett tag på eftermiddagen, fikade på Java, pratade om allt och sprang runt lite på stan efteråt. 
 
Nu under kvällen så har jag sysselsatt mig med att baka bullar och lagat mat. WIFEEEEEY. Ok, sorry. Nej men har verkligen varit en superskön och lugn fredag, väldigt behövligt. I alla fall med tanke på att jag och min faddergrupp ska ut imorgon, SÅ TAGGAD!
 
Ska snart byta om till promenadkläder, Kevin slutar jobbet vid 22 och när han kommer hem så tänkte vi ta en promenad, älskar kvällspromenader. 
 
But guys, innan jag säger hejdå för dagen, I have som HUUUGE news coming up for you. Eller ja, i alla fall under kommande vecka, you need to stay tuned for this one. 
 
Ha det!
 
 
 
Vardag | |
Upp