Cut off my wings and come lock me up

Hej på er! Hoppas att alla har haft en bra vecka so far, det är ju snart helg också! Nu under veckan så har jag sysselsatt mig med lite skolarbete, pyssel(!) har börjat halloweendekorera so that's why. Sen har jag bara tagit det lugnt, varit hemma osv. Åh justja, får inte glömma att jag och Kevin faktiskt tog oss i kragen idag så vi åkte iväg och sprang 5 km, för första gången på säkert mer än ett år för oss båda. Förhoppningsvis så kommer den här motivationen och längtan till att träna hålla i sig ett bra tag framöver.
 
Imrogon så väntar ett tidigt seminarium och sen lunch tillsammans med Annamaria som komme ratt spendera helgen nere i Örebro, så ska passa på att spendera lite tid med henne!
 
Vi hörs!
 
Igår när jag kände att mitt hår var on fleek, tills jag fick panik över att håret hängde överallt, så det blev en rage quit och jag satte upp allt i en tofs. Oh wel, hann få en bild i alla fall...
 
 
Lite av pyntet som jag hunnit få upp, skelettet har jag köpt på Panduro för 39:-, Pumpan på Korthuset för 39:- och spökena som hänger framför fönstret har jag gjort själv. I'll keep you guys posted with my dorky decorations...
 
Vardag | |
Upp