Favorite youtubers

Hej på er! Ena v mina kompsiar frågade igår vart jag har lärt mig att sminka mig/ vart jag får inspiration ifrån. Tänkte att det ändå skulle bli ett nice inlägg här på bloggen ändå, så jag kan visa er vilka som är mina inspirationskällor. Som ni kanske redan vet så är jag helt självlärd, lika med min eyeliner, this bitch har suttit framför Youtube och försökt, och försökt, och försökt tills jag lyckats. Tror till och med att det var Kat Von D's kanal som jag tittade på och när jag såg hennes eyeliner, ville jag givetvis vara lika cool som henne, cuz she is, she's cool. 
 
Men nog pratat om det, lets do this!
 
First up: Nikkietutorials<3
Många av er kanske redan har sett henne pga den här videon som spreds väldigt snabbt på internet och det är just därför jag tycker om henne så mycket. Hon har en så härlig personlighet och hon ursäktar sig inte för att hon tycker om att ha på sig mycket smink. SHE'S FAB!
 
 
Jefree Star<3
Jefree har, precis som Nikkie, en väldigt originell personlighet that I just love. Så snart jag har pengar igen så ska jag ta och köpa hem lite av hans smink, bl.a. hans highlighter och liquid lipstick.
 
 
Carli Bybel<3
Jeez, can we just take a moment to appreciate this girl's beauty?!! No explanation needed till varför jag följer hennes kanal. 
 
 
Amanda Ensing<3
Amanda är en sån som jag hämtar inspiration ifrån till hur jag sminkar mig till vardags, vi har ungefär, typ, lika karakstärsdrag. Och då menar jag att hon har svart hår och bruna ögon som mig, blir lite lättare då att veta om färgerna som hon använder komma passa på mig också.
 
 
Jade the Libra<3
Jade är också en som jag börjde följa nyligen och är för tillfället en av mina absolut största inspirationskällor då min stil har gått åt ett lite mer "90's grunge" stuk. Som ni ser så är hon one of a kind, love that. 
 
 
Jackie Aina<3
Jackie började jag också följa nyss men har redan hunnit plöja väldigt många av hennes videos, kanske är rätt uppenbart varför. SHE'S FLAWLESS
 
 
Monami Frost<3
Alltså, behöver jag ens dra en förkalring till varför jag följer Monami? För mig, är det här GOALS. (Och innan alla går cray cray, NEJ, jag vill inte tatuera mig i ansiktet. But YES, I will have tattoos all over my body one day.)
 
Vardag | |
Upp