Gravedigger

Hej på er! Mmmmm ny vecka och nya möjligheter. HAAAH. Segaste måndagen på länge, skulle träffa en del av min studiegrupp imorse för att skriva på vår del till gruppens PM som ska lämnas in i slutet på veckan. Sen efter det så hade jag föreläsning mellan 13-15 och GIVETVIS skulle det regna när jag cyklade hem sen:)):) Oh well, har i alla fall bakat chokladbollar för att muntra upp denna regniga måndag, alltid något. 
 
Men har mycket att se framemot den här veckan, eller ja, typ. På torsdag så ser det ut som att jag ska på Time Beer tillsammas med Kevin och två gemensamma vänner till oss. Sen under helgen, så ska jag och Kevin till Stockholm för att se Architects på Fryshuset. SÅ TAGGAD! Konserten är slutsåld så tror att det kommer bli en riktigt bra konsert. Der här är andra konserten vi är på tillsammans, alltså på riktigt. För mig har det här ALLTID varit goals. Att vara tillsammas med en person som delar mitt största intresse med mig, metal har alltid haft (eller ja, sen My Chemical Romance släppte The Black Parade) en stor plats i mitt hjärta. Vi kommer att sova på hotell, så blir typ en liten get-away för oss också. Sometimes you need to spoil yourself, and by spoil yourself I mean. SPEND YOUR MONEY AT SEPHORA!!!!!!! Okej nej, men ni fattar, kommer bli riktigt nice att komma iväg med Kevin.
 
Hoppas ni haft en bra måndag, pugs and kisses!
 
 
 
 
Vardag | |
Upp