Halo

Hallå kompisar! Hoppas att alla har haft en nice helg, igår så var jag ut tillsammans med några kompisar då det var finsittning. Dock så skippade vi själva sittningen då det fanns ett begränsat antal biljetter och vi vill eatt fler nystudenter skulle få chansen att gå. Men vi hade det bra ändå! Vi började kvällen på Fratellis och åt god mat, sen kilade vi hem till mig och förfestade innan vi begav oss till Ritz och mötte upp resten av vår introgrupp som dessutom vann årets introduktion!! Även om introduktionen gav mig sömnproblem och stressade mig soom inget annat så har jag haft såå kul och träffat många nya härliga människor som jag nu kan kalla mina vänner. Jag ångrar ingenting<3
 
Idag så mår jag ändå oförskämt bra, med tanke på de x antal liter som passerade min lilla kropp igår. Oh well, kul hade vi alla fall! Resten av dagen så ska jag bara ta det lugnt, kanske spela lite xbox, borde läsa lite i kurslitteraturen också men vi får s ehur det blir med den saken.. Hoppas att ni får en mysig söndag.
 
 
Pugs and kisses!
 
 
Vardag | |
#1 - - Ida Bergman:

Åh vad fin du är Erika! :)

Svar: Tack så mycket!!<3
Erika Andersson

Upp