Oh angel sent from up above, you know you make my world light up

Hello friends! Kom hem för en stund sen från universitetet, hade föreläsning mellan 13-15 sen satt jag och några kompisar kvar och pluggade till 17 ungefär. Åkte hem och lämnade min väska och begav mig in till stan ett, upptäckte imorse att min microbrow pencil från NYX var nästan slut så fick lov att köpa en ny produkt. Tyckte att pennan var hur bra som helst och den gjorde verkligen vad den skulle, så tar den slut för snabbt. Så köpte en Promade istället, också från NYX, färgen jag köpte är i Black/Noir. Tänkte att jag skulle testa den imorgon tillsammans med min nya palett från Morphe. Hann inte testa den idag innan jag skulle iväg till skolan, var lite smått lat och låg kvar i sängen alldeles för länge och kollade på film hehe.
 
Resten av kvällen så sak jag bara ta det lugnt, min hjärna är basically mos efter dagens föreläsning, det är så mycket att att in, nya begrepp osv.
 
Hoppas att ni får en bra tisdag, ha det!!
 
 
Vardag | |
Upp