Shabby Chic

Hej på er! 
 
Just nu så sitter jag hemma i köket i Mora, kom hem igår så ska spendera helgen här och bara ta dte lugnt och vila upp mig inför kommande delkurs. Skrev ju tenta i torsdags och det gick sådär om jag ska vara helt ärlig, på vissa frågor så kändes det bra och på andra så kändes det mindre bra. Är rätt säker på att det kommer att bli en omtenta den här gången men man kan ju i alla fall hoppas på en glad överraskning. 
 
Men nu är jag i alla fall som sagt hemma, igår så träffade jag Elin ett tag på kvällen sen hann jag inte med så mycket mer. Idag så har jag varit in till Mora en snabbis med pappa och fikat, ska in sen igen och säga hej till Annamaria på jobbet. Imorgon kommer jag åka till Örebro relativt tidigt, men först så är det tänkt att jag ska hinna äta sushi med Caroline innan. Åker hem vid vid 13-14-tiden någon gång så jag hinner kila in på Lyko's lagerbutik i Vansbro, in case att det finns smink att köpa där hehe. Har för mig att de säljer Elf i alla fall, värt ett besök i alla fall. Men den största anledningen att komma hem tidigt till Örebro är ju främst för att det är 2:a oktober, vilket innebär att jag och Kevin har varit tillsammans i ett helt år då<3
 
 
Oh well, nu ska jag käka lite lunch sen kila iväg till Annamaria, ha det!
 
 
Fick med mig det här hem idag, en till foundation eftersom den andra har redan(!) hunnit bli för mörk, hatar när man har en rand efter sin foundation, det är fan en dödssynd... Sen köpte jag ett matte liquid lipstick från Sleek MakeUp. Såg att Jeffree Star paratde om dessa i en av hans videos så kände att jag fick lov att testa jag med hehe.
 
 
 
Vardag | |
Upp