Tuesday

Hallå kompisar! Återigen en regnig dag här i Örebro (much wow) och jag tänker banne mig sitta inne hela dagen, mest för att jag basically inte har något val. Tentan är ungefär om en vecka så lät sitta med näsan nere i mina böcker och mitt anteckningsblock fram tills dess. Men måste ändå trotsa regnet idag då jag ska kila iväg till USÖ (universitetssjukhuset här i Örebro) har äntligen fått en ny läkarundersökning angående mina lungor och jag hoppas och tror att jag kommer få veta idag om jag kommer kunna vaccinra mig för min allergi. SKulle vara så skönt att slippa att gå runt och vara konstant snuvig och täppt i näsan året om. Det krävs så lite också för att det ska triggas igång också, fast jag äter medicin kontinuerligt, en kompis var och hälsa på mig förra veckan, hon har hund, och you guys get it, mina ögon har varit irriterade och näsan täppt sen dess. HATE IT. Alltså det finns inget annat som jag hellre vill än att bli allergifri, vill ha en hund so bad senare i livet. Så håller verkligen tummarna för att jag kommer få den här behandlingen.
 
Nu borde jag nog gå tillbaka till pluggandet, tillåter mig själv endast 10 minuters pauser för att jag ska bli så effektiv som möjligt. Hoppas ni får en bra tisdag!

 
Vardag | |
Upp