Autumn leaves

Hallå! Torsdag idag, och att det det snart är helg igen är typ nästintill ofattbart? Dagarna går så snabbt. Oh well, igår så uppdaterade jag ingenting men Kevin var ledig så vi passade på att spendera dagen tillsammans, en mindre effektiv dag om man säger så haha. Vi låg inne hela dagen men när han drog till skateparken så passade jag på att kila runt lite på stan ensam. Har försökt att lova mig själv att inte köpa alltför mycket till mig själv eftersom Kevin snart fyller år, meeen ni känner mig och givetvis, så följde det med smink hem. Jag är en svag person. Men jag fick med mig en highlighter från Makeup Store, hade en kupong som gällde där så passade på att köpa något. Fick även med mig ett liquid lipstick från NYX och en ny foundation, skulle egentligen ha en CC-cream till mina lata dagar då jag orkar inte fixa mig ordenligt, but oh well, shit happens. 
 
Idag så ska jag bara plugga lite inför morgondagens seminarium sen så ska jag käka middag tillsammans med Caroline eftersom hon kommer spendera helgen nere i Örebro så tänkte passa på att träffa henne under tiden! 
 
Hoppas ni alla får en bra dag! 
 
 
Gårdagens shopping, tänkte att jag gör ett inlägg senare idag när jag testat allt. Nytt smink, best thing ever. Almost. 
Vardag | |
Upp