Jag utan dig - Håkan Hellström

Hej på er! Hoppas att alla har haft en bra helg och att ni känner er redo inför en ny vecka. HAAH vem försöker jag lura, hade kunnat tagit en 6-månaders lång semester redan nu. Men oh well, bara att kriga på. 
 
I helgen så har det varit den sista introhelgen, i fredags så var det färgfest - grön på Kåren och vi förfestade tillsammans i introgruppen. Det var jättekul, men i och med att jag inte har kunnat sova ordentligt på ett bra tag så är mitt immunförsvar inte det bästa så jag började känna mig sjuk när vi var påväg till Kåren så jag åkte hem. Sen på lördagen satnnade jag hemma helt och hoppade på igen sen igår och hade pizzamys tillsammans med resten av introgruppen. Så nu är introduktionen och det enda som är kvar är finsittningen.
 
Idag så har jag hunnit med en föreläsning, ätit Saigon(<333333) följt med Kevin till fastighetsförmedlingen eftersom han köpt en lägenhet som vi ska flytta in i om ca 1-1.5 år. Så himla stolt över honom och allt han lyckats åstadkomma på så kort tid<3
 
Just nu så sitter jag och tentapluggar lite, ska snart ta tag i att diska och städa lite i lägenheten, eventuellt försöka mig på att möblera om. Allt för att slippa plugga nu känns det som haha.  
 
 
Hoppas ni får en fortsatt bra måndag babes!
 
 
Vardag | |
Upp