Mornin'

Godmorgon på er! Blir ett ovanligt tidigt inlägg idag haha, kommer faktiskt inte ihåg när jag och Kevin självmant vaknade såhär tidigt.. Oh well! Idag är det ju som sagt inte vilken dag som helst utan det är min sambos och min bättre hälfts födelsedag!!Vi har ingenting speciellt inplanerat idag i och med att Kevin jobbar och jag har tentaplugg som måste göras. Men imorse när han vaknade så fikc han i alla fall sin present av mig som jag tjatat om i ca 100 år. Han fick en klocka av mig från Fossil med "Scene One" (som är vår låt)  ingraverat på baksidan av uret. Han blev jätteglad för den så känner att jag för en gångs skull lyckades med att hitta en nice present haha. 
 
Nu ska jag fortsätta med pluggandet, kommer fortsätta hela dagen och sen ikväll blir det fika tillsammans med Linnéa. Hoppas ni får en bra dag!
 
 
Vardag | |
Upp