Toga

Hej på er! Hoppas att alla har haft en superbra helg! I fredags var det Beerpong tunering mot Serum (en annan sektion på universitetet) och sen Full Moon party på Ritz, hade jättekul, fast jag gick hem innan 12 haha.. Blev lite slitigt när man hade varit på nattklubben i ca 5 h. Igår så var det Togafest på kåren tillsammans med några andra sektioner, jag var nykter fadder men det var ändå kul, vi hade insläpp redan vid 21 så jag fick gå hem redan vid 23 (nyktra faddrar behöver bara stanna på nattklubben 2 h efter insläppstid). Så Kevin kom och hämtade upp mig, vi åkte och handlade på Maxi, käkade lite när vi kom hem och somnade sen.
 
Idag så har jag hunnit med att städa lägenheten än så länge och sen planerar jag att läsa lite i kurslitteraturen inför veckans kommande föreläsningar. Hoppas ni alla får en mysig söndag! 
 
 
Pugs and kisses!
 
 
Vardag | |
Upp