Will you still love me when I'm no longer young and beautiful?

Hej på er! Idag är jag också "ledig" från universitetet, eller ja, jag har inget schemalagt rättare sagt. Men jag har ändå pluggat lite, läst en artikel och svarat på lite seminariefrågor. Snart ska jag ner och tvätta och sen städa lite i lägenheten. Känner mig rätt sysslolös just nu så försöker att underhålla mig med lite vadsomhelst. 
 
Igår så var det Gatsbyfest, först var det förfest på Satin och sen avslutade vi kvällen på Strömpis. Although så var jag aldrig med in på Strömpis så det blev en tidig kväll för mig, men det var jättekul ändå!
 
Imorgon har jag seminarium tidigt på morgonen, det är även Örebrodagen (en stor femkamp inne i stan där sektionerna och några andra lag tävlar). Det här är introduktionens sista helg, sen är det bara finsittningen kvar. Det har gått sjukt snabbt men det ska ändå bli skönt att komma tillbaka till normala rutiner igen och inte ha så mycket inplanerat hela tiden.
 
Hoppas ni får en bra torsdag!
 
 
Vardag | |
Upp