2/2

Hallå! Det har varit lite frånvaro här på bloggen men jag har inte haft så mycket att säga för ärlighetens skull. Det är mer eller mindre lite kaos och ångest i livet just nu, mestandels för att jag väntar på tentaresultatet från delkurs 4 som kommer imorgon. Kommer inte ihåg sist jag var såhär nervös inför en tenta och jag har svårt att förstå själv varför jag gör en sådan stor grej av det när jag ändå klarat av spärren för i år. Vill typ lägga mig och sova bort den här dagen så det kan bli fredag någon gång, jag har massa kul att se framemot kommande helg men det är så svårt att se förbi ångesten. Men det kommer nog att släppa imorgon.
 
Hursomhelst, de senaste dagarna har jag inte gjort så mycket. Jag har varit på studiebesök på Tingsrätten här i Örebro, haft föreläsningar, tränat (hör och häpna) och igår så träffade jag Linnéa och Julia på Espressohouse för en fika. Tror vi satt där i över 3 timmar och pratade om allt och ingenting, det är så skönt att ha nära vänner som också pluggar. Det är rätt svårt att förklara alla problem som pluggandet kommer med för någon som aldrig har pluggat. Eller jag ska vä egentligen inte säga att det är svårt att förklara, utan det är svårt att göra sig förstådd rättare sagt.
 
Oh well, idag så vet jag faktiskt inte alls vad jag ska ta och hitta på. Kevin jobbar och jag är klar med allt plugg inför kommande veckas seminarium. Kanske ska ta och passa på att tvätta lite, vi får se. Hoppas ni får en bra torsdag! Pugs and kisses!
 
 
Vardag | |
Upp