För vi ska aldrig bli som ni

Hallå! Hoppas att ni alla har haft en bra start på det nya året. Jag och Kevin firade in det nya året tillsammans med två vänner, vi åt trerätters middag, spelade spel, körde musikquiz och hade det trevligt. Sen vid 12-slaget drack vi champange och kollade på fyrverkerierna. 
 
Kan däremot inte påstå att jag fått en rivstart på det nya året, har mestandels suttit inne, pluggat, städat i lägenheten och spelat Xbox, idag skrev jag även CV och personligt brev så jag hinner skicka in det för granskning innan jag börjar söka jobb. Ikväll så ska jag faktiskt bara sitta och läsa för en gångs skull, har äntligen fått hem Silmarillion, en bok som beskriver the First Age of Middle-Earth, Sagan om Ringen, ja ni fattar. Man kan kalla det en faktabok. 
 
Imorgon är både Kevin och jag ledig, så vi tänkte åka in till Marieberg och kolla runt lite sen så kanske, men bara kanske, vi släpar iväg oss till gymmet också. Måste verkligen komma igång så att min rygg blir bra igen, så sjukt stel och har triggerpunkter lite överallt, så funderar nästan på att göra en akupunktur. Drar mig för det tho, hatar nålar. Det är en sak att tatuera sig men en helt annan att ta sprutor eller liknande. 
 
Ha det! Pugs and kisses!
 
 
Vardag | |
Upp