How to:

Har tänkt att lägga upp det här tipset såå länge men har aldrig kommit till det. Så, idag tänkte jag dela med mig av hur jag gör ren min Beautyblender. en Beautyblender ska hålla i minst 3 månade om man gör rengör den så som man ska. Dock tycker jag att Beautyblender's egna rengörnngsmedel (eller vad man nu ska kalla det) funkar så bra, känns som onödiga pengar att lägga ut. MEN! tittade igenom Tati's kanal på Youtube för några månader sen och hittade det här tipset. Varmt vatten, tvål och kokosolja. Genom att doppa Beautyblendern i den här blandningen och krama ur ett par gånger så försvinner allt smink, alltså no joke det går inte ens att hitta fläckar! Och som ni säkert redan förstår så utsätts min Beautyblender för en hel del, alltså the full package, foundation, concealer, cream contour och translucent powder. Men med den här blandningen så försvinner ALLT! U guys need to try it!
 
 
Före: 
 
 
Blanda varmt vatten, kokosolja (om oljan är i fast form så låt den lösas upp i det varma vattnet) och tvål. Blanda om allt och rengör din Beautyblender. 
 
 
Efter:
 
 
MUA | |
Upp