Saturday

Gordmorgon! Eller ja, för min del i alla fall, vaknade vid 10 men åt nyss frukost så, whar r u gonna do, it's saturday so it's okay. Hursomhelst, har precis käkat, och nu sitter jag och kollar runt på internet samtidigt som jag kollar videos från Laura Lee, har inte kollat på hennes videos så mycket. But jeez, what a mistake, hon är så duktig! Idag så har jag inte så mycket planerat, ska vänta på att Kevin kommer hem basically. Alla mina kompisar är hemma över helgen eller upptagna med annat så får sysselsätta mig med annat. Håller för tillfället på att leta efter tandblekning (som är mitt senaste påhitt som jag vill testa). Alltså det finns ju såå mycket som man kan köpa och som påstås vara säkra and so on. Men är osäker på vad man ska beställa då jag har tandlagning och är dessutom fett rädd för att jag ska förstöra mina tänder. Har ni testat at bleka era tänder någon gång? If so, har ni några tips? Håller även på att kolla efter produkter som jämnar ut de fina linjerna som man har på läpparna, har hittat en mask från Starskin som jag ska köpa men vill ha något som jag kan använda varje dag. Och nej, jag kommer inte börja fylla i läpparna, den metoden är out of the question so to speak. 
 
Oh well, nu ska jag fortsätta mitt sökande. Tänkte slänga in ett till inlägg senare idag, stay tuned!

 
 
Vardag | |
Upp