Skincare update

Hej på er! Som jag skrev för ett tag sen så fick jag nya hudvårdsprodukter av mina vänner i födelsedagspresent. Pep-Start kollektionen från Clinique. Har testat alla produkter nu i två veckor och jag är sååå nöjd. Jag har tidigare nämnt så har jag inga större problem med min hy, mer än att jag har porer kring nästan som lätt blir igentäppta väldigt lätt. Men med ansiktsskrubben från Pep-start så har mina porer blivit betydligt mindre och nästintill "osynliga". Samtidigt är ansiktskrämen en perfekt bas för smink då den jämnar fina linjer i ansiktet samtidigt som den återfuktar. MEN, missförstå mig inte, bara för att krämen jämnar ut de fina linjerna så betyder det inte att det är fritt fram att skippa primer. Plz don't. Jag gjorde det ett tag då jag använde Nivea Men Sensitive Post shaving balm. BIG no no. Tror seriöst att mina porer aldrig ahr varit så synliga som då, meeeen Nikkietutorials rekommenderade ju det så jag fick ju också givetvis lov att testa.
 
Så skulle jag rekommendera det här setet av hudvård? Hell yes. Clinique befinner sig visserligen i en lite dyrare prisklass. Men om det är något som är värt att lägga mycket pengar på (nästefter ett nice läppstift och en KILLER highlighter) så är det hudvårdsprodukter. Mår inte din hy bra så kommer det synas igenom alla lager smink ändå. U need that nice canvas to create your masterpiece.
 
 
(Obviously inte min bild, but just to make it more clear.)
 
 
Vardag | |
Upp