All black, everything black

Hej på er! Efter många timma ri bil så är jag nu äntligen hemma här i Mora. Det har varit en riktigt lång dag och jag känner att orken börjar ta slut. Vaknade redan vid 05 imorse då Kevins larm ringde och efter så kunde jag inte somna om. Så låg och typ halvsov fram till halv 10, gjorde mig i ordning och packade och fixade i lägenheten. Sen åkte jag iväg till universitetet för ett smeinarium och sen begav jag mig nästan direkt hem till Mora. hann bara stanna en snabbis i lägenheten innan och säga hejdå till Kevin och slänga i mig lite mat. 
 
Har faktiskt ingen aning om vad jag ska hitta på i helgen, det blir så svårt att planera något också då jag bara är hemma en kort tid och det finns mycket man vill göra och så många som man vill träffa. Men kommer nog bara vara hemma med pappa i helgen i och med att jag inte hinner vara så mycke med honom på söndag då det är farsdag. 
 
Vi får se hur uppdateringen blir under helgen.. Hursomhelst så hoppas jag att ni får en superbra helg!
 
 
Vardag | |
Upp