Halloween

Hej på er! Har haft fullt upp de senaste dagar, bland annat med tentaplugg, ommöblering i lägenheten och storstädning. Blev klar för någon timme sen så nu kan jag äntligen slappna av och njuta av att det faktiskt är helg. Typ.. Jag måste hinna plugga hela helgen inför tentan nästa vecka, men imorgon ska jag hem till Julia för halloweenförfest (säger man så haha?) sen ska vi dra vidare till någon krog, men vi år se hur det blir för min del. Vill helst vara någorlunda pigg på söndag ändå. Oh well! resten av kvällen ska jag fixa min halloweendräkt sen ska jag bara ta det lugnt och vänta på att Kevin kommer hem, han jobba natt natten till idag och idag mellan 15-22 så har basically varit ensam hela dagen. No biggie egentligen, men är man van att nästan konstant ha sällskap så är det lite tomt ändå. Men jag har ju en glassburk i alla fall, duger bra det med!
 
 
Hoppas ni får en mysig fredag!
 
 
I torsdags var jag och Kevin till IKEA för att köpa lite hyllor och förvaring för att göra om i lägenheten sen var vi in till Marieberg också efteråt. Var in på Eleven och köpte lite smink, en primer från Elf som jag velat testa ett tag och sen en ny foundation... Igen. Märkte för ett tag sen att min foundation har en svag rosa underton och det ser så dumt ut på mig, så köpte en blekare och en med en gul underton istället.
 
 
 
 
 
 
Vardag | |
#1 - - Ellen:

Åh älskar Elf, men tycker deras primer inte fungerar för mig alls! Men sånt varierar från person till person

Svar: Ja får se om den funkar för mig. Drogs till att den skulle hålla hyn matt, har fortfarande inte hittat min holy grail primer än
Erika Andersson

Upp